Bilen dog :(

Haj!
Idag jobbar jag 7-14. Känns ju som en evighet men det går faktiskt bra!
Renoveringen av badrummet, hur går det?
Jo, vi har öppnat dörren och tänt lampan, haha! 
Vår bil tokdog så J har försökt meka med den men det har tyvärr inte gått något vidare.. Skit.
Ska ev låna mammas bil så vi iaf kan åka och köpa det vi behöver till badrummet. Men på måndag och tisdag ska J till Sundsvall så ja..  Vi får se hur det blir med allt.

Annars är allt bra!
Påsken har rullat förbi och vi har haft Dorél hemma, vilket är kul!
Barnen leker med polare som aldrig förr och man kan väl säga att det är som en fritidsgård hemma hos oss stundvis.

Nu ska jag kasta i mig resten av käket innan det är dags att dra vidare.
Jag har lagt nytt schema och går upp till exakt 33%. Kommer jobba tors, fre och lördagar hädanefter. Någon söndag också. Det ska nog gå bra! :)

Här kommer några bilder:




Jag och Johan hade svullarkväll i förrgår :P



Ha det bäst!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mamma Reine

Ella ❤️

RSS 2.0