Bilder från helgen

Här kommer lite blandade bilder :)


















Härliga dagar både ute och inne. 
Verkligen underbart väder i helgen!

Inatt sov Ella hela natten utan att vi plockade upp henne, och vaknade först nyss, halv sju! Whaaaaat?!
Hon har vaknat och gnytt men vi har bara kunnat hyssjat från sängen så har hon somnat om. Och i morse så grät hon inte utan satt snällt i sin säng och lekte. Shit vad nice! Det här kan jag vänja mig vid! ;)

Idag ska jag på skolan för nu börjar plugget. Kommer att läsa fyra ämnen. Jag är supertaggad!
Efter det besöket (10:30-11:30) så åker jag och Ella till min momma och moffa i Pilis. Vi har inte varit där på....länge! Mamma ska dit också så då åker vi tillsammans till Hackås sen. 

Det här blir en bra dag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mamma Reine

Ella ❤️

RSS 2.0